چرا اسرائیل بر حمله به لبنان تاکید دارد؟
اسرائیل با حمله دیروز تلاش کرد مخالفت خود با روند تفاهم میان ایران و آمریکا را به نمایش بگذارد.
اسرائیل با حمله دیروز تلاش کرد مخالفت خود با روند تفاهم میان ایران و آمریکا را به نمایش بگذارد.
آمریکا که در مذاکرات سازش دولت لبنان با رژیم صهیونیستی، ژست میانجی را به خود گرفته، باز هم به صورت جانبدارانه از جنایات رژیم، حمایت کرد.
رسانههای رژیم صهیونیستی در گزارشهایی به شکست و ناکامی نظامی این رژیم در حمله به لبنان اعتراف و تاکید کردند که ابتکار عمل در دست حزب الله است.
ترامپ مدعی تمدید آتشبس در لبنان برای سه هفته دیگر شد، اما توپخانه و پهپادهای اسرائیل همچنان در حال حمله به شهرکهای جنوب لبنانند.
بهگفته منابع رسانهای عبری زبان، کابینه بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل خواستار دریافت توضیحات رسمی از کاخ سفید درباره این موضعگیری شده است.
رژیم صهیونیستی با افزایش حضور نظامی در قنیطره، یورش به روستاهای جنوبی سوریه و پرتاب نارنجک به سمت غیرنظامیان، تجاوزات خود را ادامه داد؛ همزمان منابع اسرائیلی از مجوز واشنگتن برای حمله احتمالی به جنوب لبنان و انتصاب فرماندهان جدید نیروی هوایی و دریایی خبر دادند.
تشدید توحش و جنایات صهیونیستها علیه لبنان طی چند هفته گذشته و بهویژه حملات وحشیانه و تروریستیای که روزهای قبل در این کشور انجام دادهاند، موجب میشود مقاومت همه قواعد درگیری قبلی را کنار بگذارد وطبق معادله سیدحسن نصرالله پاسخ تجاوزات دشمن را بدهد.
رسانههای عبری از تشدید اختلافات در بین مقامات صهیونیست درباره موضوع حمله به لبنان خبر می دهند.
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، کابینه امنیتی اسرائیل تصمیم گرفته است به یک هدف در لبنان حمله شود.
سرپرست وزارت خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی جدید در منطقه هشدار داد.